Viatge a Madrid

L’alumnat de Quart d’ESO està visitant aquesta setmana la ciutat de Madrid com a viatge de final de curs. Al llarg d’aquests set dies visitaran la casa museu de Miguel de Cervantes i gaudiran del musical de Billy Elliott.>> Musical Billy Elliott 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut