Càsting a l’institut

El passat divendres dia 13 de setembre, els alumnes de 3r de l’ESO van rebre la visita d’uns caps de càsting de la propera pel·lícula de la Carla Simón, directora de la pel·lícula Estiu 1993 (seleccionada l’any 2017 per representar a Espanya als Oscars).

Els dos encarregats van explicar els estudiants el procés de creació d’un càsting amb les seves preguntes i interpretacions a més dels personatges que necessitava per aquesta nova pel·lícula la directora; un nen d’entre catorze i setze anys i una nena sobre uns dotze anys.

Els alumnes de l’institut d’Alpicat van poder fer un petit simulacre sobre el començament d’una gran pel·lícula. Els caps van demanar deu voluntaris perquè interpretessin una situació que de tant en tant en un institut pot passar, el simple fet que un alumne hagi robat el mòbil d’un company o companya, ells ben posats en el personatge havien de simular alguna cosa real i que hagués de transmetre cap al públic i als encarregats del càsting.

Aquesta xerrada va ensenyar els alumnes un tastet del món de la interpretació amb una dinàmica molt entretinguda.

Lucia Samper Irune Vela