Sortida Lleida 1r ESO

El passat 27 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va finalitzar el projecte “Descobrir-MENTS: d’Alpicat al món” 🌍 amb una ruta turística per Lleida.

Durant les setmanes que va durar el projecte, van descobrir el seu entorn proper d’Alpicat i també de Lleida. En diferents grups de treball, han investigat diferents punts de la ciutat i els han presentat als seus companys i companyes, quedant tot recollit en una revista digital 💻.

Així mateix, com un dels punts era el Dipòsit del Pla de l’Aigua, vam aprofitar per fer una visita a aquest espai tan puntal a la ciutat de Lleida.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>