Santa Cecília a l’INS Alpicat

El passat 15 de novembre vam començar a escalfar motors per Santa Cecília gaudint del talent dels intèrprets de la casa. Sota la tutela de l’Ònia Tomàs, profe de música de l’institut i excel·lent violoncel·lista, uns quants alumnes de 1r i 2n d’ESO van dedicar l’ERA de la setmana a parlar-nos dels seus instruments i de què és per a ells la música. També ens van delectar amb un tastet de peces musicals.

Aquesta setmana, com a colofó, ens ha visitat la Marta Infante, mezzossoprano nascuda a Lleida. La Marta realitzà estudis superiors de cant a la República Txeca i des de l’inici de la seva carrera professional, la seva trajectòria s’ha centrat en el terreny de la música simfònica, amb especial atenció a la música antiga. Hem pogut escoltar la seva veu prodigiosa i a més ens ha donat molt bons consells sobre com tenir cura de la nostra veu.