Salvem la humanitat en un scape room!

El dia 15 de Febrer, els alumnes de l’institut d’Alpicat que no van anar a l’esquiada, es van partir en grups d’unes set persones per fer un scape room sobre ecoconscienciació. El joc durava uns 30 minuts i consistia a salvar la humanitat fent tot tipus de reptes i jocs mentals.

La Maria Figuera, l’encarregada de l’activitat, ens va preparar l’scape room amb molta alegria i amb molt entusiasme per veure com resolien els jocs els alumnes, quina capacitat tenien per resoldre els jocs mentals i per conscienciar sobre la preservació del nostre planeta, la terra.

Sergi Lara, Biel Chine i Diana Moldovan (2n d’ESO)