Primers reptes a tutoria

Ja hem iniciat els primers reptes de tutoria. Uns reptes que neixen de la necessitat d’organitzar l’aula, i de
coordinar de manera coherent, ordenada i participativa, el dia a dia del funcionament de la classe.

A 1r, amb l’Alpicub Challenge, on els alumnes havien de construir 7 cubs en 7 minuts. Un cop van veure que no ho havien aconseguit, i després de fer la reflexió, van concloure que sense organització no podem treballar bé en equip.

A 2n, amb l’Alpicard Challenge, el repte consistia en construir un castell de cartes el més alt possible. Els alumnes van haver d’associar-se i cooperar per poder crear i fer créixer el castell.

Això és el que farem a tutoria, aprendre a organitzar-nos i cooperar per poder funcionar millor en grup.Tenim molta feina per endavant i molts reptes per superar!