Presentem el “Dones de llibre” a la UdL

El passat dijous 2 de maig va tenir lloc l’acte de presentació del llibre “Dones de Llibre” a la Universitat de Lleida, presidit pel vicerector, el Sr. Joan Biscarri, i presentat pel Ramon i la Clara, alumnes de 2n.

Un grup d’alumnes representants de 2n van llegir diversos fragments del llibre i vam sentir els parlaments de les directores dels instituts d’Alpicat i Màrius Torres.

També hi van participar la Carme Agustí, professora de català del centre i l’escriptora Marta Alòs, en representació de totes les dones de llibre.

Vam comptar amb la presència de familiars i protagonistes del llibre, així com familiars d’alumnes i membres dels equips docents dels instituts d’Alpicat i el Màrius Torres.

Agraïm un cop més la col•laboració de la Mertxe París, de Mosaïcs Llibres i de la Isabel del Arco, organitzadora de l’acte.