Portem la ciència al carrer

El passat dissabte, un grup d’alumnes del centre de 1r i 2n, va participar en la 13a edició de Ciència al Carrer.

La fira va tenir lloc al centre històric de Lleida, amb la participació de centres educatius, a més de divulgadors, entitats i empreses que van mostrar tota mena d’experiments i projectes científics a la ciutadania i en particular al públic més jove.

Els nostres alumnes van presentar diversos experiments creats en la franja de projectes: un forn solar, un cotxe propulsat amb l’energia d’un globus o van poder demostrar els efectes dels incendis amb una pinya serotina, entre d’altres.