L’Institut d’Alpicat celebra el 8 de març amb força!

El dia 8 de març els alumnes de 1r i 2n d’ESO celebren el dia de la dona amb moltes reivindicacions i diverses manifestacions.

El professorors de l’institut es van vestir com la dona lluitadora del famós pòster We Can Do It!

Els alumnes de 2n d’ESO van preparar una gimcana per als de 1r d’ESO. Hi havia 9 grups, cadascun d’ells van preparar una activitat per al Dia Internacional de la Dona i al final de l’activitat havien de fer una reflexió d’allò  que havien fet i sobre per què cal canviar les actituds masclistes i anar cap a la igualtat de gènere.

Donem veu a les dones que ja no estan entre nosaltres, per elles i per nosaltres, per un futur amb igualtat!

Rebeca Sas (2n d’ESO)