Ja som Baldiri!

Ahir va tenir lloc l’entrega dels premis Baldiri Reixac 2018-2019 al Teatre Romea de Barcelona. Un acte conduït pel Roger de Gràcia i la Judith Martín.

L’Institut d’Alpicat va guanyar un dels 25 premis de la modalitat “experiències en grup” per la publicació del llibre “Dones de llibre, lleidatanes que ens inspiren”, publicat el darrer mes d’abril, fruit d’un dels projectes amb 2n d’ESO. El premi consisteix en un val d’ABACUS valorat en 500 € en llibres i material escolar, destinat al centre.

Aquests premis reconeixen escoles amb voluntat transformadora, per a mestres i professors compromesos i innovadors i per a alumnes curiosos i creatius. En la modalitat  de  les experiències en grup es premia la innovació i originalitat  i que hagi donat resposta a un repte educatiu.

A l’acte hi van assistir un grup representatiu de docents i alumnes del centre, el president de l’AMPA i l’editora de Mosaïcs Llibres, la Mertxe Paris. El premi va ser recollit per la directora del centre, la M. Àngels Claramunt i la Júlia Krafcic, representant dels alumnes.

Un premi que ens ha fet moltíssima il·lusió rebre ja que és un reconeixement al treball en equip i que volem compartir amb tota la comunitat educativa.