Iniciem el curs 2018-2019

Iniciem curs amb nous espais, nous alumnes, nous reptes i noves il·lusions. Aquest curs l’Institut d’Alpicat ha doblat el nombre d’alumnes i de professors.

El primer dia vam inaugurar el curs amb la visita del director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida, el Sr. Carles Vega i l’alcalde d’Alpicat, el Sr. Joan Gilart. Sens dubte, un dia molt intens, ple de retrobaments, descobertes i emocions que va acabar amb el llançament d’avions carregats de desitjos.

Desitgem que tots hàgiu tingut un molt bon inici de curs i que tots els vostres desitjos es compleixin!