II Gala dels espots solidaris

Avui hem celebrat la cloenda del 2n projecte de 1r d’ESO amb la II Gala dels Espots Solidaris i uns convidats de luxe, els alumnes de 2n.

Felicitem tots els grups per la qualitat dels espots, el jurat ho ha tingut molt difícil. Tots els beneficis del calendari solidari que hem fet durant aquest projecte aniran destinats a l’associació de l’espot guanyador, Colors de Ponent. També han obtingut un reconeixement els espots amb el millor guió i el millor muntatge. Podeu veure tots els espots al nostre canal de YouTube.

Per finalitzar la gala hem pogut gaudir de la representació de l’obra “Malsons”, a càrrec dels alumnes de teatre, i de les actuacions musicals dels grups de 1rA i 1rB.

Per acabar, agrair al Kokouvi Tété que ens hagi acompanyat un dia tan especial formant part del jurat i al Miquel i la Marta, els nostres presentadors, per la bona feina que han fet.