I Jornada esportiva a l’Institut d’Alpicat

En el dia mundial de l’activitat física, l’Institut d’Alpicat ha dedicat tot el matí a l’esport. Tres alumnes del centre han sigut les encarregades d’organitzar aquesta jornada.

Hem començat el matí amb una sessió de judo i kick boxing, a càrrec de la Laia Bertran, la Laia Aribau i la Ivet Font. Ens han explicat les tècniques bàsiques i fins i tot alguns alumnes s’han atrevit a provar-ho!

A continuació, hem gaudit d’una sessió teòrico-pràctica sobre natació sincronitzada realitzada per dues alumnes més, l’Ana Rodríguez i la Paula Justo. Ens han explicat l’origen de la natació sincronitzada, com escalfen i els principals passos.

També han organitzat un torneig de bàsquet i hem jugat al pot-pot al parc del Graó. I per si no teníem en prou, hem tingut el plaer de tenir dos mestres dels balls de saló que ens han ensenyat alguns passos bàsics i ens han fet una demostració meravellosa.

I per finalitzar, la Cristina Fondevila, fisioterapeuta de l’AECC Catalunya Contra el Càncer, ha vingut a parlar-nos d’higiene postural i massatges. Ha respost a tots els dubtes dels nostres alumnes i hem pogut practicar com desfer una contractura i el massatge per vibració.

Un matí ple d’experiències positives i enriquidores que segur que recordarem molt temps!

Enhorabona a les organitzadores i gràcies a tots els col·laboradors per fer aquest dia possible.