Finalitzem el primer projecte del curs

Avui hem finalitzat el primer projecte del curs. Alumnes de 1r i 2n han treballat de manera conjunta des de fa algunes setmanes amb l’objectiu de millorar i fer-se seu l’institut.

Distribuïts en 15 grups, els alumnes han anat dissenyant, creant i re/decorant els diferents espais del centre. A més, s’han planificat i començat a organitzar les diferents jornades i festes que es duran a terme al llarg del curs, així com el programa de ràdio setmanal. També hem posat en marxa l’hospital de plantes, un hivernacle, la dinamització dels patis i un pla d’econscienciació per aprendre a reciclar i estalviar aigua i energia. Aquests són només alguns exemples de tot el que s’ha anat fent!

Hem acabat amb una dinàmica on fillols de 1r i padrins de 2n s’han acomiadat els uns dels altres amb un padlet deixant-se missatges d’agraïment pel suport i ajuda rebuts.

Demà iniciem un nou projecte, aquest cop per separat, amb nous reptes, aprenentatges i sorpreses!

Aquí us deixem l’enllaç del padlet i de l’àlbum de fotos amb un recull d’alguns dels moments viscuts durant el projecte:

Padlet d’acomiadament padrins i fillols

Recull de fotos del projecte “Refem-lo nostre!”