Entrevistem a una dona de llibre

A l’ERA de 2n d’aquesta setmana, els alumnes s’han hagut de posar en la pell d’un periodista per tal de formular bones preguntes. I a qui han hagut d’entrevistar? Doncs ni més ni menys que a la M.Àngels Claramunt, directora de l’institut, que ha donat una roda de premsa per parlar als alumnes de la seva trajectòria com a escriptora.

Aquesta activitat s’emmarca dins el conjunt d’activitats que els alumnes de 2n estan realitzant per al seu projecte “Dones de Llibre” del que, en breu, tindreu molta més informació.