Signem el contracte del nostre llibre

El passat dijous dia 7 de març, l’AMPA de l’institut i Mosaics llibres van signar el contracte per a la publicació del llibre escrit pels alumnes de 2n d’ESO en el projecte “Dones de llibre”.

Van assistir a l’acte, organitzat pels mateixos alumnes, el director dels serveis territorials d’Educació, Sr. Carles Vega, l’alcalde d’Alpicat, Sr. Joan Gilart, la directora de l’institut Màrius Torres, Celia Calvo i la cap de departament del Batxillerat artístic, Marta Ballarín. L’alumnat  de 2n de Batxillerat d’aquest institut seran els encarregats de fer les il·lustracions del llibre.

Va ser un acte molt lluït al qual van assistir també algunes de les Dones protagonistes del llibre: Sònia Alins, Eva Ribalta, Teresa Sabaté, Rosa Jové i els pares d’Àngela Cànovas en representació seva.  Els nois i noies de 2n van llegir alguns fragments del llibre i el grup musical del centre Família Rock va cantar “Tu i sols tu” de Diluvi.

Aquest Sant Jordi ja podrem gaudir del llibre en reconeixement a les dones lleidatanes a les nostres llibreries!