Dia Escolar de la No Violència i la Pau

Ahir vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau) amb l’alumnat de cinquè i sisè de primària de l’Escola Doctor Serés a la Sala La Unió d’Alpicat. El dia va començar amb l’entrega per part dels nens i nenes de la llar l’Estel d’un mural per commemorar la jornada.

L’alumnat de l’escola i l’institut va treballar durant la setmana la pau des de diferents àmbits: pau interior, pau al centre, pau al poble i pau al món. Aquell mateix dia van posar en comú les seves reflexions i van proposar diferents mesures d’actuació a més d’eslògans pels quatre àmbits.

1. PAU INTERIOR: “Estigues en pau i trobaràs la pau en tu mateix i al teu voltant”.
  2. PAU AL CENTRE: “Si al centre vols anar, amb respecte hi has d’entrar”.
  3. PAU AL POBLE: “La pau ens fa créixer com a poble: el camí per a un Alpicat millor”.
  4. PAU AL MÓN: “Una petita acció per un món millor: viu i deixa viure”.