DI-VULGUEM LA IGUALTAT

L’alumnat de 2n d’ESO ha dut a terme el projecte anomenat “DI-vulguem la igualtat” per treballar la igualtat de gènere. El producte final que n’ha resultat és l’elaboració de 17 revistes que giren entorn de la temàtica de la dona i la igualtat de gènere. Per celebrar el  Dia Internacional de la Dona Treballadora, els diferents grups de 2n passaran per les classes a presentar les seves revistes i han muntat un photocall per tal que tot aquell que ho vulgui, pugui fer-se una foto per commemorar aquest dia.

Per tal que pugueu fer un cop d’ull a les revistes que els alumnes han creat amb articles, entrevistes i d’altres, us deixem els següents enllaços.

2n A 2n B 2n C
La Barca Lila DI-Vulguem la igualtat Égalité