Concurs de ponts al projecte de 2n d’ESO

Els dies 28 i 29 de març es va celebrar un concurs de ponts per als alumnes de 2n d’ESO de l’institut. En les proves es valorava l’estructura, l’estètica, el pes que aguantava cadascun dels ponts i la memòria tècnica. També es mirava si  les mesures estaven dins de les normes estipulades en les bases. Els ponts estaven construïts amb paper.

La prova de resistència va ser la més vistosa perquè  es posava pes damunt del pont, com més aguantava, més punts guanyava. Força ponts van aguantar més de 40 kg. i fins i tot van suportar el pes d’alumnes i algun/a professor/a! També n’hi va haver alguns que es van trencar o l’estructura va quedar afectada per tant pes.

Equip Fem de periodistes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *