Participem a Ciència al Carrer

El passat dissabte, un grup d’alumnes de 1r d’ESO va representar el nostre centre a la XII jornada de Ciència al Carrer, organitzada pel CRP del Segrià.

L’objectiu d’aquesta jornada és el d’apropar la ciència a la ciutadania i fer-la més atractiva i divertida als més petits.

Els alumnes de 1r A i 1r B de l’Institut d’Alpicat van portar una petita representació dels experiments realitzats al llarg del projecte “Let’s Science”. Al llarg de tota la tarda van anar explicant al públic que s’apropava com reproduir un volcà oceànic, per què els plàtans poden sonar o com crear un núvol dins d’una ampolla, entre d’altres.

Gràcies a tots els que hi vau col·laborar i ho vau fer possible!