Una Castanyoween de por

El passat dimecres dia 31, vam celebrar la Castanyoween, una fusió de la tradicional Castanyada catalana i el terrorífic Halloween americà, amb dos concursos molt especials.

Els alumnes de 1r van escriure i representar obres de teatre express i els de 2n van presentar unes TED Talks (mini-conferències), tot relacionat amb el món de la Castanyada, Halloween i la por.

El jurat va tenir en compte aspectes tan diversos com la creativitat, l’organització del discurs, l’expressió corporal i la posada en escena.

Per finalitzar la jornada, els guanyadors de cada nivell van representar les obres i les TED Talks als alumnes de l’altre nivell i vam gaudir de diverses lectures de micro-relats de por.