Benvinguda, Rosario!

El dia 8 de febrer, els alumnes de 2n van rebre una dona de llibre a l’Institut d’Alpicat anomenada Rosario Curiel,que treballa en un institut de Lleida. Va vindre a fer classes de creativitat. Ens va ensenyar diversos tipus de formes per fer un text creatiu o una frase per començar el nostre llibre, microrelat o notícia amb potència perquè sigui impactant. A més ,va ensenyar diferents exercicis, com per exemple: el volcà de paraules, emocions i oficis, entre molts d’altres, que ajuden a desenvolupar un bon text.

Al final, la parella encarregada de fer el seu relat li van donar uns obsequis: el calendari solidari de l’institut i el pen-drive. Ara els alumnes son més creatius que mai, escrivint.

Alumnes de 2n