Sabem què hem de menjar?

El passat divendres dia 30 ens va visitar l’Imma Morales, pediatra del cap d’Alpicat, a l’espai ERA. Aquest cop va venir a parlar als alumnes de 1r d’ESO sobre alimentació i hàbits saludables.

Van aprendre quins tipus d’aliments i quantitats necessita el nostre cos per acabar de créixer i desenvolupar-nos, així com tots aquells productes que són perjudicials per a la nostra salut. Per acabar va respondre a tots els nostres dubtes i ens va donar alguns consells bàsics sobre hàbits saludables.

Aquestes xerrades formen part del Programa Salut i Escola. L’objectiu del programa és millorar la salut dels adolescents mitjançant accions de promoció de la salut, de prevenció de les situacions de risc i d’atenció precoç per als problemes relacionats amb la salut mental, la salut afectiva i sexual, el consum de drogues, alcohol i tabac, en col·laboració amb els centres educatius i els serveis de salut comunitària presents en el territori.