Anem de Festa Major!

Ni la pluja ni la calor van poder espatllar la 2a edició de la Festa Major de l’Institut d’Alpicat, producte del darrer projecte realitzat amb els alumnes de 1r i 2n.

Amb un pregoner de luxe, en Ramon Mateu, i el bateig dels dos nous capgrossos (el Dr. Serés i un alumne de Baja Kunda), vam donar el tret de sortida a la festa.

No hi va faltar de res: gegants, capgrossos, cucafera, balls de bastons i cintes, sardanes, figures d’acrosport… i tot acompanyat per la batucada i les gralles.

Vam finalitzar la vetllada amb un sopar organitzat pels alumnes i una mica de revetlla al ritme del raper Ciniko i reggaeton.

Agraïm la col·laboració de l’AMPA, l’Ajuntament d’Alpicat i de totes les famílies i alpicatins que ens van voler acompanyar en un dia tan especial.