Anem al Pont de Suert

Els passats 3 i 4 d’abril els alumnes de 1r de l’institut vam gaudir de la segona part de l’intercanvi amb El Pont de Suert dins el projecte “Fem de Cicerons”.

Van ser dos dies molt intensos plens d’activitats. Vam conèixer l’entorn més proper amb una visita al poble i a la piscifactoria on vam poder veure llúdrigues, truites i tritons, un dels animals autòctons de la zona.

També vam aprofundir en el món romànic visitant tres de les esglésies més importants de la zona: Taüll, Boí i Erill la Vall. En una d’elles, a  Sant Joan de Boí, ens van preparar una gran sorpresa, l’actriu Maria Garrido de La Cubana ens va fer de guia amb un espectacle molt divertit i recomanable.

El comiat va ser molt dur ja que ha estat una gran experiència per a tots. Ens emportem nous amics, noves vivències i molts bons records! Ja estem pensant com ho podem fer per retrobar-nos el curs vinent…

Alumnes de 1r d’ESO