Teatre #1000LIKES

Dimarts passat, la companyia NUS teatre ens va presentar l’obra #1000LIKES en què aborden diferents aspectes sobre els joves, l’assetjament i el ciberassetjament. Els alumnes de 3r ESO del nostre institut van poder gaudir de l’obra i participar en el fòrum que va tenir lloc just acabada la mateixa. En aquest fòrum alguns dels alumnes van ser convidats a pujar a l’escenari i van intentar modificar el decurs de l’obra, per així evitar l’assetjament que s’hi estava produint. Com sempre gràcies a l’Ajuntament per cedir-nos l’espai Sala Unió, felicitacions a la companyia i als nostres alumnes per les reflexions.