La premsa es fa ressó de la creació de l’Institut d’Alpicat

Recull de premsa:

Ajuntament d’Alpicat: Alpicat tindrà un institut de secundària al mes de setembre del 2017.

Ajuntament d’Alpicat: “El nou institut d’Alpicat es construirà als terrenys contigus a l’Escola Doctor Serés i estarà operatiu per començar-hi el curs vinent“.

Ajuntament d’Alpicat: “Ensenyament presenta als pares i mares el projecte del nou Institut d’Alpicat, que tindrà a Àngels Claramunt com a directora“.

Diari Segre: “Alpicat estrenarà el pròxim curs un institut de Secundària“. 25/11/2016.

Diari Segre: “Presenten a les famílies el projecte de l’IES d’Alpicat i el seu equip directiu“. 9/3/2017.

Diari La Mañana: “El nou institut d’Alpicat es construirà als terrenys contigus a l’escola Doctor Serés i estarà operatiu el curs vinent“. 17/1/2017.

Diari Segre: “El nou institut d’Alpicat, construït amb mòduls, costarà 150.000 euros”. 06/7/2017

Nació Digital: “El nou institut de secundària d’Alpicat estarà operatiu l’1 de setembre” 08/08/2017

El Punt Avui: “Obres a corre-cuita perquè al nou institut d’Alpicat es pugui iniciar el curs a temps”. 09/08/2017

Diari Segre TV Lleida: “Alpicat estrena nou institut” 14/09/2017