Iniciem el servei de mediació

Onze alumnes del centre han acabat la seva formació com a mediadors i posen en funcionament el Servei de Mar per resoldre els conflictes al centre a través del diàleg i l’acord.

Recordem que la mediació és un intent de treballar amb l’altre i no contra l’altre, a la recerca d’una via pacífica i equitativa per a afrontar els conflictes, en un entorn de creixement, d’acceptació, d’aprenentatge i de respecte mutu.
Consisteix en un procés voluntari, flexible i participatiu de resolució pacífica de conflictes, en el qual dos parts enfrontades recorren voluntàriament a una tercera persona imparcial, el mediador, per a arribar a un acord satisfactori.

Dilluns passat, un grup d’alumnes de 2n, va presentar aquest servei a les diferents tutories del centre.