Global Scholars 2020/ 21

Resourceful Cities, balancing what we consume, where it comes from and where it goes.

“Resourceful Cities, balancing what we consume, where it comes from and where it goes” és la premissa del Global Scholars realitzat el curs 2020-2021 a l’Institut d’Alpicat. Global Scholars és un projecte educatiu anglès dins del grup Global Cities, un programa de Bloomberg Philantropies destinat a conscienciar adolescents entre 10 i 13 anys d’arreu del món per a la millora del nostre planeta en molts àmbits. Aquest curs, el nostre alumnat ha fet una recerca dels productes que els alpicatins poden trobar a la seva disposició, analitzant el preu que es paga per aquests i la petjada ecològica que suposa per al planeta. Cada curs acadèmic conclou amb un Community Project creat pels propis alumnes per tal que ajudi la seva comunitat en aquesta conscienciació.

Podeu comprovar els resultats en:   https://global654.wixsite.com/my-site-4