Fira Scratch

El passat divendres 23 de març els alumnes de 1r d’ESO van valorar els projectes Scratch de tots els seus companys. Un cop fet el recompte de vots, aquí teniu les imatges amb el lliurament dels diplomes als grups millor valorats en cada categoria.

Felicitem tot l’alumnat per la feina feta i la seva implicació en el projecte!

Millor projecte: Laia Aribau i Jana Esteve.

Projecte millor valorat per la claredat del codi emprat: Irune Vela i Paula Justo.

Projecte millor valorat per la seva facilitat d’ús i interacció de l’usuari: Arnau Plana i Joan Freixenet.

Projecte millor valorat per la seva temàtica i estètica: Miguel Muñoz i David Mateu.