Fem de cicerons

La setmana passada els alumnes de 1r van acollir els alumnes de l’Institut del Pont de Suert. Durant dos dies, van ser els encarregats de mostrar el seu entorn més proper i actuar com a bons cicerons.

Al llarg de tot el projecte els alumnes han anat preparant i organitzant tot allò que volien mostrar i fer amb els nous companys. El primer dia vam visitar els punts més emblemàtics i representatius de Lleida, vam organitzar un sopar amb diverses actuacions i vam acabar el segon dia amb un joc de pistes per Alpicat i dinar al Tossal de la Corona.

Se’ns va fer a tots molt curt i tenim moltes ganes de tornar a veure’ns. Estem molt contents perquè no haurem d’esperar gaire, els propers 3 i 4 d’abril serà el nostre torn i anirem nosaltres al Pont de Suert. Fins molt aviat!