El Sr. Postu ve a l’institut a parlar de solidaritat

El Sr. Postu, un dels personatges més mediàtics de Lleida, ens visita com a acte inicial del projecte solidari que farem a 1r i a 2n. A 1r se centra en les associacions solidàries al nostre entorn, i a 2n sobre salut i malalties i associacions solidàries amb malalts i familiars.  Hi havia una gran expectació tant en alumnes com en docents.

El Sr. Postu és un personatge Lleidatà que camina pels carrers darrera d’una màscara de Spiderman i un barret de l’Aplec. Aquest home tan característic ens va parlar sobre les seves idees, projectes de Solidaritat, inquietuds i lliçons de vida. A més a més de presentar els seus dissenys de xapes i llibres amb el seu significat i història darrera.

L’institut va col·laborar amb la causa del sr. Postu comprant-li llibres que van sortejar entre els alumnes, un per grup classe.

Tant els  docents com els alumnes de 1r i 2n d’ESO vam agrair-li la xerrada amb la famosa cançó de Lleida “Sóc de l’Oest””  afegint a la tornada amb llengua de signes.

Tot el centre va gaudir com mai d’aquesta visita tan especial per a  l’Institut d’Alpicat.

Lucía Samper, 2nB