Cicerone Pont de Suert i esquiada

Fa uns dies els alumnes de l’institut d’Alpicat vam anar d’intercanvi al Pont de Suert per tancar el nostre projecte “Fem de cicerones”. Els alumnes de l’institut El Pont de Suert ens van ensenyar el centre, el casc antic del poble, la piscifactoria i vam fer un taller de falles. També vam visitar l’església de Sant Climent a Taüll i vam caminar fins a Boí. Per acabar la jornada, ens van convidar a berenar i vam gaudir dels balls típics de la zona. Vam aprofitar l’estada per anar a esquiar dos dies a Boí.

Al següent enllaç teniu totes les imatges i vídeos de la sortida:

IMATGES I VÍDEOS PONT DE SUERT I BOÍ