Celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau)

Alpicat va viure el passat dimecres dia 30 de gener una jornada molt especial amb la celebració del DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau), en el marc de la qual ha tingut lloc la recreació d’una assemblea al Parlament de les Nacions Unides.

La iniciativa va estar impulsada per Alpicat Solidari i va comptar amb la col·laboració de l’Escola Dr Serés i el nostre centre, a més de tenir el suport de l’Ajuntament i de la Coordinadora d’ONGD i AMS de Lleida.

El punt de trobada va ser la Sala La Unió on els alumnes de l’Escola Doctor Serés van exercir de membres de la Mesa i els de l’institut van denunciar la vulneració dels Drets de l’Infant de l’ONU, una denúncia que va fer incidència en el fet que el compliment dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible permetria assolir aquests drets.

Un dels moments més emotius de la jornada va ser la interpretació en directe amb el violoncel d’ “El cant dels ocells”, de Pau Casals, a càrrec d’un dels alumnes del centre.