ATUREM RUMORS I WHITE PRIVILEGE

Els dies 12 i 19 de novembre vam rebre la visita de les dinamitzadores cíviques pel Consell Comarcal del Segrià que ens van oferir una xerrada als alumnes de 3r ESO  “White Privileges” i una altra als alumnes de 4t ESO “Aturem Rumors”. Tracta de reflexionar amb els joves sobre les discriminacions que pateixen alguns membres de la nostra societat per motius relacionats amb el color de la pell, la seva cultura d’origen i la seva religió, entre d’altre, i sobre com afecten la rumorologia i els prejudicis racistes i xenòfobs en la seva inserció.