Aplicació DictApp

Gràcies a la col.laboració de l’AMPA, els alumnes de primer i segon, s’inicien en l’ús del recurs DictApp; una aplicació web per poder treballar i millorar l’ortografia. D’aquesta manera, posem a disposició dels alumnes l’intel.ligència artificial per millorar continguts. Igual que DictApp, dins l’àmbit lingüístic, estem utilitzant l’aplicació Adimat per l’àmbit matemàtic. Aquestes dues aplicacions estaran en funcionament fins final de curs.

De nou, moltes gràcies a l’AMPA per vetllar per l’adquisició de coneixements dels nostres alumnes.