EL PAS DEL TEMPS A L’INSTITUT

El dia 6 d’octubre del 2017, la nostra companya Diana Cirt, va organitzar una de les primeres activitats de l’ERA del centre.

Ens va fer una proposta i ens la va explicar; primer de tot ens va dir el que volia fer; una càpsula del temps, després ens va explicar què és, com s’utilitza, quines són les principals coses que s’hi fiquen dins, de quin material està fet la capsa/contenidor i on es dipositarà tot el material que es vol posar a la capsa. A continuació ens va ensenyar un quants exemples de càpsules del temps que es van trobar i altres que s’han enterrat i després s’han trobat i desenterrat al cap d’uns anys.

Al final de la xerrada tots els alumnes i el professorat del centre van dialogar i van proposar exemples de què posar dins de la capsa i, el lloc on enterrar-la.

La principal idea era que al primer projecte “Fem-lo Nostre” un grup fes la capsa, però com que no van poder fer-ho; el projecte continua amb una segona part, en la qual la idea es pugui fer realitat. Abans de Setmana Santa , un grup d’alumnes organitzem la preparació de la capsa i el moment de  l’enterrament.

Diana Cirt i Júlia Krafcic