Una xerrada sobre periodisme esportiu amb Raül Muxach

Aquest matí els alumnes de 3r d’ESO han tingut el plaer de poder escoltar la xerrada que ens ha ofert en Raül Muxach, periodista de la cadena SER. Aquest curs, l’eix que vertebra els continguts de Llengua castellana és els mitjans de comunicació, i actualment estem treballant una unitat didàctica dedicada a la ràdio. En aquest marc ha estat molt adient poder escoltar el que en Raül Muxach ens ha explicat sobre les cròniques esportives, els reportatges i les entrevistes. I ens ha agradat molt descobrir tot el que hi porta a la seva maleta viatgera que l’acompanya sempre en les transmissions radiofòniques.

Un luxe poder-te escoltar a les nostres aules i en rigorós directe. Moltes gràcies, Raül Muxach!