UN LLOC PER VIURE, el Treball de Síntesi (TdS) de 1r d’ESO

Aquesta setmana, a l’ #inssarrià , hem organitzat el Treball de Síntesi de l’alumnat de 1r d’ESO, titulat: UN LLOC PER VIURE que vol apropar els nois i noies als sis pobles que configuren la nostra àrea educativa.

Un dels objectius d’aquest treball és el d’arrelar l’alumnat a la seva zona i establir vincles de relació entre aquests pobles veïns.

Per tal de fer-ho possible hem fet dues sortides en dos dies diferents: una excursió en bicicleta des de Sarrià fins a Medinyà, passant per Sant Julià de Ramis; i una sortida en autobús per desplaçar-nos fins a Sant Jordi Desvalls, Viladasens i Cervià de Ter. En tots els pobles hem estat rebuts per l’alcalde o alcaldessa, o els seus representants, que ens han proporcionat tota la informació necessària perquè els alumnes puguin dur a terme el seu primer treball d’investigació.

Moltes gràcies!! @ajuntamentdesarriadeter @ajuntamentmedinya
@astjuliaramis