Tres alumnes de 4t guanyen el premi a millor auca al concurs dels Amics de la UNESCO

L’Associació d’Amics de la UNESCO va celebrar el divendres 22 de maig l’entrega de Premis del seu XXXI concurs artístic i literari.

Amb diferents modalitats de concurs, les nostres alumnes Mireia Antonio, Maia Ibáñez i Yaiza Pujadas, del grup 4t ESO A, van rebre el premi en la modalitat AUCA nivell 5.

Dins del marc del nostre projecte ERASMUS, vam treballar amb tot l’alumnat de 4t d’ESO l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible núm. 6: Aigua neta i sanejament. Vam concursar a partir d’aquesta proposta que els amics de la UNESCO ens van plantejar i ens va semblar molt interessant a l’hora de fer que el nostre alumnat entengués la necessitat de preservar l’aigua i realitzar accions sostenibles, cuidant l’entorn i apreciant l’aigua com un element essencial que hauria d’estar a l’abast de tothom.

L’alumnat va crear històries mitjançant el format AUCA, on explicaven diferents aspectes, com el curs de l’aigua, l’escassetat d’aigua, la manca de pluja, la incidència del canvi climàtic i quines coses podem fer per preservar-la, cuidar-la i mantenir-la.

Hem d’agrair la participació de tot l’alumnat. D’entre tots els treballs, vam escollir el de la Mireia, la Maia i la Yaiza per la seva originalitat, qualitat del text i de dibuix, i per l’enfocament dels rodolins, que mostraven la seva creativitat i enginy.

El premi per haver guanyat el concurs UNESCO va ser una entrada doble al Museu Etnogràfic de Ripoll i una entrada per a dues persones al Museu Memorial de l’Exili de La Junquera.

Volem agrair la participació de tot l’alumnat de 4t per haver realitzat les seves auques i, en especial, a l’Associació d’Amics de la UNESCO per haver-nos donat l’oportunitat de participar en aquest concurs, que, ben segur, no serà l’últim.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>