Preinscripció per als estudis d’Educació Secundària Obligatòria – Curs 2023/24

PORTES OBERTES: dijous, 2 de març, de 16:30 a 18:30 a l’Institut.
REUNIÓ DE FAMÍLIES DE 6è de PRIMÀRIA: dijous, 2 de març, a les 19:00h. al Teatre Municipal de Sarrià de Ter.

Entre els dies 8 i 20 de març hi ha el període de preinscripció per als estudis d’Educació Secundària Obligatòria per al curs 2023/24.

Seguint el procés que es va iniciar el curs passat totes les sol·licituds són en format telemàtic; per tant, no hi haurà la possibilitat de presentar el full de preinscripció en paper.

Recordeu que el codi de l’INS Sarrià de Ter que heu d’introduir és el: 17010682

A continuació disposeu de diversos enllaços informatius per tal d’iniciar i fer el seguiment del vostre procés de preinscripció:

RESOLUCIONS I INFORMACIONS RELACIONADES AMB EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ:

• Publicació de l’oferta inicial de places (pròximament – 4 de març de 2023)
  • Llistat de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional (pròximament – abril 2023)
  • Llistat de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació final un cop resoltes les reclamacions (pròximament- maig de 2023)
  • Llistat de sol·licituds de preinscripció ordenada amb la puntuació final (pròximament – maig de 2023)
  • Llistat d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició (pròximament – maig 2023)
  • Llistat d’espera del centre (pròximament – maig 2023)

*Durant el mes de juny s’enviarà un correu electrònic a les famílies amb alumnes admesos al centre per procedir a realitzar el procés de matrícula.*

En cas de dubtes o consultes, us podeu posar en contacte amb la secretaria del centre a través del correu electrònic secretaria@ins-sarria.cat o bé trucant al 972.648.531.

L’horari d’atenció durant el període de preinscripció serà cada dia de 9 h a 12 h del matí i els dilluns i els dimecres de 16.30 h a 18 h. Fora del període de preinscripció l’horari d’atenció serà de dilluns a dijous de 9h a 13h.

Esperem doncs que tingueu un bon procés de preinscripció.

L’Equip Directiu