Nou «passallibres» i de nou, Sant Jordi

Coincidint amb la diada de Sant Jordi, aquesta setmana hem estrenat un passallibres a l’entrada de l’institut, un espai on compartir lectures entre tota la comunitat educativa del nostre centre. El projecte és una iniciativa de la comissió de biblioteca i els materials han estat dissenyats i elaborats per l’alumnat i el professorat de l’aula oberta. A més, si a algú li fa gràcia, a l’espai hi trobareu adhesius on podeu fer-hi constar el nom de la persona que regala per tal d’enganxar-ho a la primera pàgina del llibre que regala.

2n certamen literari de Sant Jordi

Per segon any consecutiu, tot l’alumnat i professorat de l’institut (unes 600 persones en total) ens hem reunit al Pavelló de Sarrià per celebrar el Certamen literari de Sant Jordi. De nou, l’acte ha estat carregat de simbolisme, ja que ha esdevingut una ocasió única que permet que el gruix de la comunitat educativa es reuneixi en un mateix espai per guardonar les millors produccions escrites del certamen.

En aquesta ocasió els premis s’han repartit en 3 categories: 1r cicle, 2n cicle i Batxillerat. Pel que fa a les llengües, els departaments de català i castellà han proposat les categories de prosa i relat, el d’anglès ha proposat la redacció d’una «ghost story» i el de francès un poema visual.

Enguany, les produccions en català han commemorat l’efemèride dels cent anys de la mort de l’escriptor Joan Salvat-Papasseit; les produccions en castellà, els deu anys de la mort de Gabriel García Márquez; les d’anglès, el bicentenari de la mort de Lord Byron; i les de francès, els cent anys del naixement d’André Franquin.

«Les roses secretes» i la paradeta de l’optativa d’emprenedoria

Des de l’optativa d’emprenedoria de 4t s’ha tornat a oferir el servei d’entrega de roses secretes, que consisteix en oferir la possibilitat d’adquirir una rosa que serà entregada anònimament al llarg del matí de Sant Jordi. Paral·lelament, l’alumnat de l’optativa ha tornat a muntar una paradeta de productes a l’hora del pati per recaptar diners per la graduació de 4t.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *