Neix l’IS4, la revista de l’optativa de Comunicació de 4t d’ESO

Aquesta setmana s’ha publicat el primer número de la nova revista de l’INS Sarrià de Ter. Es diu IS4 i l’han redactat i dissenyat els alumnes de 4t de l’optativa de Comunicació. El primer número tracta l’inici de curs des de diferents punts de vista. Inclou un reportatge sobre el projecte singular, la crònica d’algunes classes de les matèries optatives de 4t d’ESO, una aproximació al nou batxillerat i perfils d’alumnes nous de diferents cursos, entre d’altres continguts.

Aquesta revista ha estat fruit de la unió i l’esforç de l’alumnat de Comunicació. S’ha creat un equip divers i compromès amb el projecte. L’equip de redacció està format per set alumnes: Ivet Gamundi, encarregada de l’edició de la revista, entrevistadora i redactora; Duna Casar, redactora i fotògrafa; Paula Valldosera, maquetadora i redactora; Joan Contreras, Ian Martínez, Jon Morilla i Carla Meseguer, redactors, entrevistadors i encarregats de la difusió d’IS4.

Per a tots nosaltres, aquesta ha estat una experiència emocionant, i estem molt contents amb el resultat final. Esperem que, com a nosaltres, també a vosaltres us agradi la revista.

Equip de redacció

Clica la imatge per accedir a la revista