L’Institut de Sarrià de Ter programa un escaperoom sobre MITOLOGIA GREGA com a treball interdisciplinari de final de 1r curs d’ESO

La situació de confinament ha comportat que el projecte de gamificació que havíem de realitzar, juntament amb els alumnes de 1r d’ESO de l’INS Ermessenda de Girona, no es pogués dur a terme. Davant de la situació, l’equip docent ha estat treballant el darrer mes en aquest nou projecte adaptat a les circumstàncies. Es tracta d’un joc d’escapada on line a propòsit de la lectura del llibre Mites grecs de Maria Angelidou i de l’estudi de les civilitzacions grega i romana a Ciències Socials.

Cada dia els alumnes intentaran resoldre els enigmes proposats que lliguen amb l’argument d’una de les històries de la mitologia grega llegides durant aquest confinament. Amb la realització correcta de les proves diàries cada participant va sumant punts que perd si ha de demanar una pista definitiva. El divendres, per acabar, els elements obtinguts al final de cada jornada conduiran a la resolució final de l’escaperoom.

1. Àngel Antequera

Els professors, tutors i membres de l’equip directiu, heu fet una gran tasca amb els nostres fills. Heu superat amb escreix els reptes que aquest curs us ha plantejat.
    Els nostres fills han après i s’ho han passat bé mentre ho feien.
    Moltes gràcies i felicitats!!!