“L’institut a la ràdio”

“L’institut a la ràdio”, un magazín sobre l’actualitat educativa a Sarrià de Ter, és un projecte compartit per l’Institut i Ràdio Sarrià que pretén introduir els més joves als mitjans de comunicació i a la narració periodística. El programa, que tindrà un contingut monogràfic a cada edició, el condueixen els nou alumnes de l’assignatura optativa de Periodisme de 2n d’ESO: Alba Padrés, Laia Robledillo, Martina Arana, Pau Serrano, Pol Gispert, Joel Vidal, Martí Sasanedas, Roger Farroni i Aleix Morales.

Els alumnes preparen el guió del programa a classe per, finalment, anar als estudis de Ràdio Sarrià i gravar-hi les seccions corresponents. El primer programa es va emetre dimarts 20 d’octubre. Cada quinze dies hi haurà una nova edició, sempre a les 7 de la tarda, i el programa es tornarà a emetre els dimecres després de l’informatiu del migdia i a les 20.20h de la tarda. Els podcasts es podran recuperar a l’apartat del nostre web “activitats i projectes / radio sarrià” o bé a radiosarria.cat/a-la-carta.