L’alumnat de l’optativa de música actua a la Cantata UAP’20 Galileu Galilei

Aquest divendres passat, tot l’alumnat i el professorat de l’Institut vam poder gaudir de l’espectacle UAP’20 Galileu Galilei al Teatre Municipal de Girona, juntament amb altres 54 instituts de Secundària. El resultat va ser un espectacle de molta qualitat i amb un argument per reflexionar sobre la fe, la raó i la ciència.

Un dels aspectes més impactants de la cantata va ser veure, damunt de l’escenari, el treball col·laboratiu per part del professorat de música dels centres de Secundària i centenars d’alumnes. El nostre institut va estar representat pels nois i les noies que han cursat l’optativa de MÚSICA, aquest primer semestre.

Tenim clar que la música -i l’art, en general- és una disciplina d’alt valor per a l’educació dels nostres adolescents i per això hi seguim apostant.

A més, aquest espectacle, recull fons per a INTERMON OXFAM, amb la qual cosa suposa, a més, una contribució solidària per a un món millor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *