L’alumnat de 4t presenta «Caminem juntes», una cançó reivindicativa de collita pròpia

L’alumnat de l’Optativa de música de 4t d’ESO ha presentat la cançó «Caminem juntes», el resultat final d’un procés de composició col·lectiu que va ser enregistrat als estudis professionals del Centre de creació musical La Marfà, gràcies a la col·laboració de la Casa de la Música del Gironès.

Per la gravació del videoclip, l’alumnat de música ha comptat amb la col·laboració dels nois i noies de l’Optativa de Cultura audiovisual de 1r de Batxillerat, que han posat en pràctica alguns dels coneixements adquirits per enregistrar i editar el vídeo.