L’alumnat de 3r repeteix, per segon any, l’intercanvi a Hoofddorp

L’alumnat de 3r d’ESO s’ha desplaçat fins a la localitat d’Hoofddorp, als Països Baixos, per dur a terme un intercanvi cultural i lingüístic amb el Haarlemmermeer Lyceum. Tot plegat, emmarcat dins el projecte Erasmus+ promogut pel Consorci Europeu per l’educació del Centre de Recursos Pedagògics del Gironès.

En aquesta primera etapa de l’intercanvi, els nostres alumnes han volat direcció Amsterdam per conèixer els seus partners i les seves famílies. En aquests 5 dies, entre altres activitats, han pogut passejar per Amsterdam, visitar la Casa d’Anna Frank, recórrer els canals de la ciutat i visitar els molins de Zaanse Schans.

Després d’aquesta primera etapa, ara l’alumnat de 3r i les seves famílies s’estan preparant per rebre la visita dels neerlandesos el 17 de març.