L’alumnat de 3r d’ESO visita el Museu Marítim de Barcelona

Les antigues drassanes reials del Port de Barcelona allotgen, avui, el Museu Marítim de la ciutat. Es tracta d’un edifici projectat l’any  1378  en què el rei Pere IV, el Consell de Cent i la Diputació del General van signar una “Concòrdia” per tal de portar a terme la construcció de les Reials Drassanes, que és una mostra excepcional del gòtic civil català.

La visita efectuada al museu, aquest dimarts, 22 de novembre, ens ha permès veure tota mena de vaixells i estris per a la navegació i ens ha situat en el període dels segles XV i XVI en què Europa descobria un nou món i canviava del tot la geografia coneguda del planeta. Aquesta visita s’emmarca en les unitats 1 i 2 de la matèria de Ciències Socials de 3r d’ESO. Els diferents grups d’alumnes han participat en els tallers d’aprenentatge organitzats i dirigits pels guies del museu.