L’alumnat de 2n d’ESO elabora un mapa de soroll de Sarrià de Ter durant la jornada de la ciència

L’alumnat de 2n d’ESO ha dut a terme un projecte de ciència ciutadana consistent en l’elaboració d’un mapa de soroll de Sarrià de Ter.

Podeu accedir al mapa de soroll clicant a sobre de la imatge:

Els mapes de soroll serveixen per avaluar l’exposició de la població al soroll produït per diferents fonts en una zona determinada, i per elaborar, si s’escau, plans d’acció per reduir la contaminació acústica.

L’alumnat de 2n d’ESO ha fet una activitat, en el marc de la setmana de la ciència, que ha consistit a informar-se sobre la contaminació acústica i prendre mesures del nivell de soroll d’un lloc determinat de Sarrià de Ter, tot mostrant els resultats en un mapa accessible a tota la població.

En cadascun dels punts (icones en forma de megàfon) del mapa trobareu una fitxa amb informació detallada del nivell de soroll acompanyada d’un enregistrament del nivell de soroll.